GTST Santorini - Reisverslag uit Santorini, Griekenland van jaimyinsantorini - WaarBenJij.nu GTST Santorini - Reisverslag uit Santorini, Griekenland van jaimyinsantorini - WaarBenJij.nu

GTST Santorini

Door: Jaimy mg schmidt

Blijf op de hoogte en volg

19 Mei 2015 | Griekenland, Santorini

Yassas ti kanies?

Ik begin al wat grieks te leren, maar het is een moeilijke taal, af en toe begrijp ik wel al wat ze zeggen niet alles helaas haha maar dat komt wel. Ik heb me toch wat mee gemaakt de afgelopen dagen man man. Ten eerste danny onze chauffeur bracht mij naar het werk, we stonden stil moesten op het andere verkeer niet dat dat hier veel is. Er stond een scooter voor ons te wachten met daarop een man en zijn zoon denk ik, in een keer kwamen er ezels aan, de ezels zitten dan aan elkaar vast met touw bij hun bek, nou die laatste ezel dacht fack die shit ik ga niet verder lopen en die trok de rest van de ezels tot stilstand. Nu komt het die laatste ezel loopt eerst tegen de scooter aan met die mensen erop, en toen verpletterde die ezel de scooter, maar dan ook echt de kappen eraf en al. Iedereen kwaad natuurlijk malaka malaka ( dat betekent klootzak) en maar schelden en maar doen en uit eindelijk lopen ze allebei weg. Blijkbaar lossen ze het hier zo op haha.

Zo als de meeste nu wel weten is een stagaire al naar huis, heel verhaal weet eigenlijk ook niet wat nou echt de reden is, ik denk dat ik het weet maar je weet maar nooit met haar. Nou kan ik dus in het wat grotere bed gaan slapen haha :). Doordat 1 stagiare weg is moet ik nu 7 dagen in de week gaan werken, ofja moet ik dacht hoe wil mijn baas het anders oplossen. Hij kan niet nu nog regelen dat er nog een stagaire komt. Krijg wel meer betaald nu dat is wel chill.

Nu aankomende woensdag ga ik de wine tour doen, en daarna meteen aan het werk ow ow, ik zal hier dan wel kutje buis achter de receptie zitten haha. Mijn heeft daar gelukkig geen problemen mee, want dat zal nog wel vaker voorkomen denk ik.

Het gaat me goed af hier op het werk doe veel zelf af en toe vraag ik nog wat maar dat komt niet vaak voor. Het weer is hier zeer goed, vanaf 9 uur s'morgens schijnt de zon al lekker tot een uur of 7. De zonsondergang hier is echt amazing. Dat zie je overal chineze of jappaners staan foto hier foto daar, lijk wel chinatown hier. En met mij gaat het goed, ik zit nu echt in een ritme, de dagen vliegen hier voorbij. Heb ook echt geen benul welke dag het is, ik vraag dat dan ook altijd which day is it today? haha.

Owja kaylee slaapwandelt, we slapen samen op een kamer en gisternacht zat ze mijn hoofd te friemelen, en aan mijn haren te voelen hahahaha wtf, ik voelde wel wat maar ik dach dat ik het gedroomd had, nou niet dus ze stond dus gewoon langs mijn bed en vroeg aan mij of ik het licht wilde aan maken en dat deed ik op mijn telefoon, weet hier geen snars meer van haha. Ik hoop dat ze het hier bij laat anders wordt het een beetje scary hahaha.

Ik hou er mee op voor nu, ik ga weer verder met werken haha.
xxxx love from Santorini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Santorini

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2015

GTST Santorini

12 Mei 2015

11 dagen later.....

04 Mei 2015

eerste dag in santorini

Actief sinds 02 Mei 2015
Verslag gelezen: 637
Totaal aantal bezoekers 1916

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: