eerste dag in santorini - Reisverslag uit Santorini, Griekenland van jaimyinsantorini - WaarBenJij.nu eerste dag in santorini - Reisverslag uit Santorini, Griekenland van jaimyinsantorini - WaarBenJij.nu

eerste dag in santorini

Door: De beroemde jaimy derkx!!

Blijf op de hoogte en volg

04 Mei 2015 | Griekenland, Santorini

Zaterdag 2 mei vertrok ik van het vliegveld Keulen naar Santorini. Spannend Spannend allemaal, flink gehuild toen ik afscheid moest nemen kon geen fatsoenlijk woord meer uitbrengen. Eenmaal in de auto viel ik als een blok in slaap. Eenmaal aangekomen op het vliegveld snapte ik er natuurlijk geen ene drol van waar ik me moest inchecken, even gevraagd en ja hoor ik moest in de lange rij gaan staan om me in te checken. Eenmaal ingecheckt door gelopen naar de douane moest ik mijn laptop uit mijn koffertje halen wat een gedoe, de vrouwelijke douane keek daardoor niet al te blij, ik dacht ook goede morgen mevrouw! Door de douane door naar de eerste de beste koffiewinkel waar ik nog een goede kop koffie kon halen, wat ik wel kon gebruiken met mijn wallen die tot de grond hingen. Eenmaal in het vliegtuig duurde het eeuwen voor dat we in de lucht zaten, we zouden eigenlijk om 5 uur vliegen maar dat werd iets voor half 6. Dit kwam omdat er iets mis was met het vliegtuig. Het enige wat ik dacht was neeeeee gvd vlieg ik ook nog met germanwings krijgen we dit, meteen terugdenkend aan het ernstige ongeluk wat laatst is gebeurd. In het vliegtuig heb ik amper geslapen omdat zo'n duitse vrouw het echt nodig vond om de krant te gaan lezen met een zeer fel lampje aan, gvd ik wil slapen KUT! haha. Het vliegveld van Santorini ja hoe zal ik het zeggen, klein saai en omg. Bij de bagageband dacht ik alleen maar ik hoop dat ze mijn koffer niet kwijt zijn omg dan heb ik niks. Thank god daar kwam mijn koffer al aan, hop koffer gepakt en naar buiten gelopen waar Uncle Danny mij stond op te wachten. Danny brengt en haalt ons van het werk en brengt ons dan weer naar ons hutje op de hei. Danny die gebrekkig engels praat probeerde me uit te leggen dat hij naar de monteur moest want zijn raam kon niet meer omhoog of omlaag. Ik schrok wel een beetje hoe de huizen hier er uitzien helemaal vervallen, niet zo mooi als op de foto's helaas. Eenmaal bij de monteur aangekomen hop hop snel het raampje gemaakt. Toen bracht Danny mij naar het hutje op de hei, ow ow ow wat viel dat tegen, ofja ik dacht dat het erg was maar zo erg, alles is klein, we delen een kleine koelkast met z'n 5e. Mijn koffer gedropt en door naar het hotel, ze hebben me voorgesteld aan mijn collega's leuke aardige mensen. Ik viel bijna rechtop in slaap toen Danny zei come i will bring you to your house, ik dacht eindelijk lekker slapen. Toen zag ik mijn bed, bed is oke maar de lakens omg nagellak erop zwarte strepen, zand enz. Ik was zo moe dat het me allemaal niks meer kon schelen ik wilde slapen. S'avonds ben ik naar het centrum van oia geweest lekker geweest uiteten met kaylee. Ohja we zijn naar het centrum gelopen dat was in totaal 9 km, ik kom nog helemaal fit en met wat kilo's eraf thuis haha.

Dit was mijn eerste verhaaltje er zullen nog velen volgen als ik niet te lui ben om een verhaal te typen haha.

XXXXX uit het zonnige warme Santorini

  • 06 Mei 2015 - 21:23

    Mies Bok:

    Leuk Jaike!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Santorini

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2015

GTST Santorini

12 Mei 2015

11 dagen later.....

04 Mei 2015

eerste dag in santorini

Actief sinds 02 Mei 2015
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 1914

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: